Paslaugos aprašymas
Druskininkų savivaldybės administracijos Dokumentų ir informacijos skyriuje (Vasario 16 g -7) saugomi Druskininkų savivaldybės likviduotų įstaigų, įmonių, bendrovių bei kitų organizacijų veiklos ilgo ir laikino saugojimo, savivaldybės veiklos archyvinių dokumentų nuolatinio, ilgo ir laikino saugojimo dokumentų fondai.
Asmenys, likviduojantys įmones, įstaigas, bendroves, dokumentus, sutvarkytus pagal Dokumentų apskaitos ir tvarkymo taisykles, atiduoda saugoti Dokumentų ir informacijos skyriui (Vasario 16 g.-7). Archyvų skyrius konsultuoja likvidatorius dokumentų archyvavimo klausimais, priima šiuos dokumentus saugoti, išduoda pažymas apie likviduotų įmonių dokumentų perdavimą tolesniam saugojimui, likviduotų įstaigų, įmonių, bendrovių saugomų archyvinių dokumentų pagrindu pateikia pažymas gyventojams apie pajamas ir darbo stažą jų senatvės, išankstinei senatvės, našlių ir našlaičių, netekto darbingumo, maitintojo netekimo pensijoms skirti ar perskaičiuoti, deklaruojant turtą ir kitais atvejais.
Aprašymas interesantui
Reikalingų pateikti prašymų formos ir atmintinės:
• Perduodamų saugoti pagrindinių ilgo saugojimo dokumentų sąrašas; • Prašymas dėl dokumentų perdavimo toliau saugoti; • Prašymas dėl pažymos apie likviduoto juridinio asmens dokumentus; • Prašymas išduoti archyvinę pažymą; • Prašymas išduoti dokumentų išrašus ir/ar kopijas.
Reikia pateikti šiuos dokumentus:
• Prašymą (formų pavyzdžiai pateikti puslapio apačioje); • Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą; • Darbo knygelės, Socialinio draudimo pažymėjimo kopijas.
Kita
Teikiamos paslaugos yra nemokamos.
Paslaugos suteikimo trukmė:
Pažymos parengiamos iki 20 darbo dienų.
Paslaugos teikėjų kontaktiniai duomenys:
Dėl archyvo pažymų kreiptis į Dokumentų ir informacijos skyrių (Vasario 16 g.-7) tel. 8-313 52665, jurgita.c@druskininkai.lt
Darbo laikas:
Pirmadieniais-ketvirtadieniais 8.00 – 12.00; 12.45-17.00;
Penktadieniais – 8.00-15.00 |