NVŠ programų sąrašas

Teikėjas Programos pavadinimas Klasės Kaina, Eur/mėn. Teikėjo kontaktai Programos aprašymas Specialiųjų poreikių vaikams skiriama -Taip/ neskiriama- Ne
VšĮ "Po vienu stogu" Atradimų pasaulis 5-8 20 [email protected] Programa skirta vaikų emocinių ir socialinių įgūdžių ugdymui. Kūrybinės ir praktinės veiklos – padeda vaikams geriau pažinti save, ugdyti vertybes ir mokytis bendravimo. Užsiėmimų metu nagrinėjamos svarbios temos: šeima, draugystė, jausmai, svajonės, pasirinkimai ir vertybės. Ne
VšĮ "Po vienu stogu" Išvirkščias pasaulis 1-4 20 [email protected] Vaikai mokysis pažinti ir reikšti jausmus, stiprins bendravimo gebėjimus, išbandys konfliktų sprendimo būdus bei tyrinės vertybes. Žaisdami ir bendraudami jie prasmingai leis laiką, ugdydami emocinį sąmoningumą ir empatiją. Ne
ROBOTIKOS AKADEMIJA VšĮ Robotika be ribų: mokomės per veiklą 1-2 54 [email protected] Robotų projektavimas, konstravimas ir programavimas. Remiantis Lego sukurta vaikų mokymo programa 4C (bendrauk, konstruok, mąstyk ir tęsk), vaikai ugdo komandinio darbo įgūdžius, mokydamiesi robotikos ir programavimo pagrindų. Pagrindinės ugdomos kompetencijos: skaitymas, rašymas, planavimas, bendradarbiavimas, žaidimas grupėje, gebėjimas tyrinėti, judėti, klysti, ir gebėjimas klausyti, gebėjimas priimti sprendimus savarankiškai. Taip
Verslo ir svetingumo profesinės karjeros centro pietų Lietuvos filialas Užsi'vesk profesijai 9-12 25 [email protected] Programa skirta mokiniams, siekiantiems geriau pažinti save ir atrasti tinkamą profesinį kelią. Jos metu mokiniai aiškinsis savo gebėjimus, vertybes ir interesus, nagrinės karjeros planavimo bei profesijos pasirinkimo klausimus, susipažins su darbo rinka ir įgis praktinių žinių apie karjeros galimybes. Dalyvaudami įvairiose veiklose jie galės „pasimatuoti“ profesiją ir įvertinti, kokia kryptis jiems artimiausia. Taip
Verslo ir svetingumo profesinės karjeros centro pietų Lietuvos filialas Tapk kulinaru 9-12 25 [email protected] Užsiėmimų metu gaminami lengvi patiekalai, mokomasi naudotis virtuvės įrankiais, pažįstami maisto produktai, skatinamas savarankiškumas bei gyvenimo įgūdžių ugdymas. Programa sudaryta nuo paprastų iki sudėtingesnių užduočių, skatina tobulėti ir nebijoti iššūkių. Taip pat aptariamos valgymo tradicijos, stalo etiketas ir įrankiai. Taip
Deividas Šilanskas Judrieji sportiniai, intelektiniai ir stalo žaidimai I grupė 9-12 20 [email protected] Fizinį aktyvumą ir sveiką gyvenseną skatinantys užsiėmimai ir sportiniai žaidimai yra viena pagrindinių sveikatos ir fizinio aktyvumo ugdymo priemonių. Užsiėmimų metu vaikai lavins judėjimo įgūdžius, sveikos gyvensenos įgūdžius  bei intelektualinius įgūdžius. Vaikai bus mokomi žaisti komandinius žaidimus: krepšinį, kvadratą, futbolą, badmintoną. Komandinių veiklų ir žaidimų dėka stiprins bendravimo, bendradarbiavimo, kūrybingumo, problemų sprendimo, kritinio mąstymo bei iniciatyvumo įgūdžius.  Taip
Deividas Šilanskas Judrieji sportiniai, intelektiniai ir stalo žaidimai II grupė 9-12 20 [email protected] Fizinį aktyvumą ir sveiką gyvenseną skatinantys užsiėmimai ir sportiniai žaidimai yra viena pagrindinių sveikatos ir fizinio aktyvumo ugdymo priemonių. Užsiėmimų metu vaikai lavins judėjimo įgūdžius, sveikos gyvensenos įgūdžius  bei intelektualinius įgūdžius. Vaikai bus mokomi žaisti komandinius žaidimus: krepšinį, kvadratą, futbolą, badmintoną. Komandinių veiklų ir žaidimų dėka stiprins bendravimo, bendradarbiavimo, kūrybingumo, problemų sprendimo, kritinio mąstymo bei iniciatyvumo įgūdžius.  Taip
Juozo Mikolainio muzikos studija "Mikutis" Pučiamųjų orkestras 5-8 20 [email protected] Pučiamųjų orkestras – demokratiškiausias muzikos žanras. Čia, priklausomai nuo amžiaus, gabumų, pasiekimų ir motyvacijos, suras savo vietą kiekvienas neabejingas muzikai. Ne
Jevgrafijus Samuchovas Matematikos taikymai, uždavinių sprendimas, 2223 9-12 25 [email protected] Trumpai supažindinti mokinius su matematikos istorijos elementais, aptarti matematikos taikymus (ypač šiuolaikiniame pasaulyje), spręsti aiškintis nestandartinius ir probleminius uždavinius. Įtraukti mokinius, kad patys būtų aktyvūs. Ne
VšĮ Plaukimo klubas Išmok plaukti 1 1-4 65 [email protected] Pagrindinis programos uždavinys yra mokyti vaikus plaukti ir ugdyti socialinius įgūdžius, bei stiprinti psichologinę bei fizinę sveikatą. Vaikai įgis savarankiškumo, bendradarbiavimo įgūdžių, išmoks objektyviai save vertinti, ugdys atkaklumą, pozityvų požiūrį į mokslus. Taip pat išmoks saugiai elgtis prie vandens bei vandenyje, gaus teorinių žinių apie plaukimo sportą, dalyvaus varžybose.  Ne
VšĮ Plaukimo klubas Išmok plaukti 2 5-8 65 [email protected] Pagrindinis programos uždavinys yra mokyti vaikus plaukti ir ugdyti socialinius įgūdžius, bei stiprinti psichologinę bei fizinę sveikatą. Vaikai įgis savarankiškumo, bendradarbiavimo įgūdžių, išmoks objektyviai save vertinti, ugdys atkaklumą, pozityvų požiūrį į mokslus. Taip pat išmoks saugiai elgtis prie vandens bei vandenyje, gaus teorinių žinių apie plaukimo sportą, dalyvaus varžybose.  Ne
VšĮ Plaukimo klubas Išmok plaukti 3 9-12 65 [email protected] Pagrindinis programos uždavinys yra mokyti vaikus plaukti ir ugdyti socialinius įgūdžius, bei stiprinti psichologinę bei fizinę sveikatą. Vaikai įgis savarankiškumo, bendradarbiavimo įgūdžių, išmoks objektyviai save vertinti, ugdys atkaklumą, pozityvų požiūrį į mokslus. Taip pat išmoks saugiai elgtis prie vandens bei vandenyje, gaus teorinių žinių apie plaukimo sportą, dalyvaus varžybose.  Ne
Aurimas Gudaitis Sportiniai žaidimai 6-8 klasė 5-8   [email protected] NVŠ programa „Sportiniai žaidimai 6-8 klasė“ – tai turiningas, prasmingas laisvalaikio praleidimas stiprinant mokinių sveikatą, bendrą fizinį pasirengimą, valią, ištvermę. Programos metu mokiniai išmoks Tinklinio, Katcbolo techninių elementų, žaidimo įvairiose pozicijose. Fiziniai pratimai darys teigiamą įtaką mokinių organizmo darbingumui ir sveikatai.  Taip
Aurimas Gudaitis Judėk ir Tobulėk 1–4 klasės 1 lygis 1-4 20 [email protected] NVŠ programa „Judėk ir Tobulėk 1-4 klasė 1 lygis“ – tai turiningas, prasmingas laisvalaikio praleidimas stiprinant mokinių sveikatą, bendrą fizinį pasirengimą, valią, ištvermę. Programos metu mokiniai išmoks futbolo, techninių elementų su kamuoliu, žaidimo įvairiose pozicijose. Fiziniai pratimai darys teigiamą įtaką mokinių organizmo darbingumui ir sveikatai.  Taip
Aurimas Gudaitis Judėk ir Tobulėk 5-8 klasė (Futbolas) 5-8 20 [email protected] NVŠ programa „Judėk ir Tobulėk 5-8 klasės (Futbolas)“ – tai turiningas, prasmingas laisvalaikio praleidimas stiprinant mokinių sveikatą, bendrą fizinį pasirengimą, valią, ištvermę. Programos metu mokiniai išmoks futbolo techninių elementų su kamuoliu, žaidimo įvairiose pozicijose. Fiziniai pratimai darys teigiamą įtaką mokinių organizmo darbingumui ir sveikatai.  Taip
Diana Gudavičienė Žiniukai 1-4 20 [email protected] Susipažins su informacinėmis technologijomis bei jų teikiamomis galimybėmis. Mokysis informacinio technologinio raštingumo. Susipažins su programavimo pagrindais, dalyvaus įvairiuose konkursuose, tobulins žinias. Taip
Kristina Žakevičiūtė Linksma su anglų kalba 1-4 20 [email protected] Šių užsiėmimų metu vaikai žengs pirmuosius anglų kalbos pažinimo žingsnius, susipažins su kultūriniais skirtumais ir panašumais, bei esminėmis ir pagrindinėmis anglų kaip užsienio kalbos subtilybėmis. Vaikai užsiims veikla, kuri skatins domėtis užsienio kalba, suteiks pasitikėjimo savimi, teiks džiaugsmą, bei skatins jų motyvaciją.  Taip
Žydrūnė Baležentienė Man smagu su draugu 1-4 20 [email protected] Programa skirta pradinių klasių mokiniams. Mokiniai bendraus, bendradarbiaus, mokysis spręsti konfliktines situacijas, žais įvairius žaidimus, atliks kūrybines užduotis. Taip
VšĮ "Tolerancijos ir fizinės gerovės ugdymo centras" Dėmesingumo ugdymo pradžiamokslis 1-4 kl (SL) 1-4 20 [email protected] Augdami vaikai susiduria su daugybe iššūkių ir patiria daug stresinių situacijų. Naudojantis plačiai ištirto dėmesingo įsisąmoninimo (angl. mindfulness) bei atjautos sau (angl. self-compassion) metodus pritaikytus vaikams, programa siekia paprastai ir aiškiai perteikti įgūdžius, kuriuos vaikai gali vėliau pritaikyti susiduriant su sunkumais ir iššūkiais. Tyrimai rodo, kad šie metodai gali turėti teigiamą poveikį vaikų emocijų reguliavimui, socialiniams įgūdžiams, savivertei, gebėjimui susikaupti bei mažina neigiamų emocijų, nerimo bei depresijos požymius.  Taip
Marytė Kašėtaitė Kompiuterija Saulėje 1-4 25 [email protected] „Kompiuterija Saulėje“ metu mokiniai išmoks ir programos vykdymo eigoje tobulins kompiuterinį raštingumą. Susipažins ir dirbs su įdomiomis mokomosiomis programomis, išmoks susirasti internete ir tinkamai apdoroti reikiamą informaciją, sužinos apie saugų internetą. Išmoks koreguoti nuotraukas, kurti foto koliažus ir kt. Programos tikslas – mokyti kompiuterinio raštingumo pradmenų, gilinti, tobulinti turimas žinias ir įgūdžius.  Taip
Vytautas Kapčius Futbolą žaidžia visi 5-8 20 0 601 08180 NVŠ programos „Futbolą žaidžia visi“ tikslas – ugdyti socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos kompetencijas, skatinti moksleivių fizinį aktyvumą, išmokyti žaisti futbolą. Programos vykdymo metu moksleiviai prasmingai ir turiningai, tikslingai leis laisvalaikį, stiprins sveikatą, sieks asmeninio ir komandinio tobulėjimo.  Ne
Vaida Naugolnikienė Žaidžiame ir kalbame angliškai 1-4 20  [email protected] Programos įgyvendinimas paremtas pasitelkiant šiuolaikinius kalbos mokymo metodus: daineles (su judesiais), žaidimus, darbelius, filmukus, pokalbius, eksperimentus, mokymąsi visais pojūčiais, integruotą klausymo ir kalbėjimo, skaitymo ir rašymo gebėjimų ugdymą, kalbinių gebėjimų ugdymo užduočių tipus.  Ne
VšĮ „Laikas kartu“  Detektyvų klubas STEAM 1-4 35
[email protected]
Remiantis STEAM ugdymo metodika, būrelio dalyviai turės galimybę gilinti gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, kūrybos ir matematikos žinias patyriminiu būdu, per praktiką. Narpliodami detektyvines istorijas, atlikdami įvairias individualias bei komandines užduotis, tyrinėdami bei eksperimentuodami vaikai lavina: Loginį ir kritinį mąstymą. Lavina gebėjimą susieti užuominas ir įkalčius su turimais faktais, atsižvelgti į tam tikrus ženklus ir situacijas, atsirinkti reikalingą informaciją. Jaunieji detektyvai išsikelia sau hipotezę ir ją patvirtina arba atmeta eksperimentuodami ir tyrinėdami įkalčius bei aplinkybes. Ne
Druskininkų (Ratnyčios) Šv. Apaštalo Baltramiejaus parapija „Vaikų choras „Džiugučiai“
5-8 klasė“
5-8 20 [email protected] Programa skirta ugdyti vaikų muzikinius sugebėjimus, saviraišką, ugdyti krikščioniškas vertybes. Vaikai mokomi giedoti katalikiškų giesmių. Repeticijų metu vaikai gilina žinias grojant muzikos instrumentais (būgnais, kanklėmis, gitara ir kt.).  Ne
Druskininkų (Ratnyčios) Šv. Apaštalo Baltramiejaus parapija „Vaikų choras „Džiugučiai“
9-12 klasė“
9-12 25 [email protected] Programa skirta ugdyti vaikų muzikinius sugebėjimus, saviraišką, ugdyti krikščioniškas vertybes. Vaikai mokomi giedoti katalikiškų giesmių. Repeticijų metu vaikai gilina žinias grojant muzikos instrumentais (būgnais, kanklėmis, gitara ir kt.).  Ne
VšĮ Išmanus švietimas  Investavimo laboratorija (9-12 kl.) 9-12 25 [email protected] Programa skirta vyresniųjų klasių moksleiviams supažindinti su investavimo pagrindais bei ugdyti finansinio raštingumo, laisvės ir savarankiško gyvenimo nepriklausomybę. Programos metu moksleiviai, pasitelkiant edukacines ir interaktyvias priemones, žaidimus, simuliacijas, susipažįsta su asmeninių finansų valdymo pagrindais, pagrindinėmis investavimo priemonėmis, geba jas suprasti, pamatuoti jų rizikas bei galimybes.  Taip
VšĮ Išmanus švietimas Finansų laboratorija (5-8 kl) 5-8 20 [email protected] Programa skirta 5-8 klasių moksleiviams, norintiems įgyti asmeninių finansų valdymo ir investavimo pagrindus, pasitelkiant šiuolaikines technologijas ir inovatyvius mokymosi metodus. Programos metu siekiama išugdyti moksleivius, siekiančius finansinės laisvės ir gebančius efektyviai valdyti savo pajamas bei išlaidas.  Taip
Lietuvos šaulių sąjunga Lietuvos šaulių sąjungols jaunųjų šaulių ugdymo programa (vyresnieji) 9-12 25 [email protected] Tam kad jaunuolis būtų ugdomas visapusiškai bei pasiektų geresnių rezultatų Jaunųjų šaulių mokymo programoje yra integruoti STEAM elementai. Moksleivis, jaunasis šaulys, ugdydamasis šioje programoje įtvirtina žinias apie pagrindines valstybines institucijas ir jų svarbą, išmoksta tvarkingai nešioti šaulio uniformą ir taisyklingai žygiuoti. Užsiėmimų metu mokosi teisingai atlikti šaudybos pratimus, susipažįsta su pagrindiniais reikalavimais ruošiantis žygiui, prisideda prie žygių organizavimo, mokosi aukštesnio lygmens orientavimosi vietovėje ir asmeninės higienos laikymusi lauko sąlygomis. Programoje dalyvaujantys jaunuoliai yra mokomi rengti projektus, planuoti renginius, prisidėti prie renginių organizavimo.  Ne
Futbolo klubas „FK Druskininkai“ Berniukų futbolo plėtra bei užimtumas Druskininkuose 1-4 20 [email protected] Berniukai išmoks pagrindinius futbolo žaidimo komponentus, ugdys individualius ir komadinius futbolo žaidimo gebėjimus. Sugebės optimizuoti sportinio rengimo komponentus: treniruotes, varžybų veiklą, savirangą ir fizinio darbingumo regeneraciją. Formuos fizinės veiklos vertybines nuostatas pradiniame žaidėjo rengimo etape. Mokysis bei tobulins technikos ir taktikos, žaidimo veiksmus ir gebės efektyviai prisitaikyti prie komandinės žaidimo taktikos, išsiugdys bendravimo įgūdžius, sustiprės fiziškai. Ne
Saiva Stankevičienė Aerobinė gimnastika 1-4 20 [email protected] Aerobinė gimnastika - naujausia gimnastikos sporto šaka, kuri reikalauja gebėjimo, pagal muziką atlikti didelio intensyvumo aerobikos judesius, jungiant juos su statinės ir dinaminės jėgos, šuolių, lankstumo bei pusiausvyros pratimais. Aerobinės gimnastikos užsiėmimuose mokomės bazinių žingsnių, sudėtingumo elementų, laviname aerobinę ir anaerobinę ištvermę, šoklumą, lankstumą, jėgą, geriname judesių koordinaciją. Ne
UAB „Rigveda“ „Mokausi vairuoti“ 9-12 25 [email protected] Mokymo programa skirta organizuoti vaikų nuo 16 metų amžiaus švietimą eismo saugumo srityje bei suteikti vaikams tinkamo transporto priemonės eksploatavimo žinių. Mokymų metu formuojami teoriniai įgūdžiai, reikalingi transporto priemonių saugiam vairavimui bei eksploatavimui.  Ne
Silvija Kazakevičienė „Eksperimentuok ir pažink pasaulį“ 1-4 20 [email protected] Atlikdami įdomius eksperimentus, mokiniai atskleis įvairius gamtos dėsnius. Gebės paaiškinti, kaip auga augalai, kaip susidaro vėjas, kruša, žaibas ir perkūnija, kaip citrinų sultys priverčia šviesti elektros lemputę, kaip pasigaminti slapto rašalo, kristalizuoto cukraus ir ledų be šaldymo kameros. Eksperimentuodami mokiniai susipažins su naujomis chemijos, biologijos, fizikos ir geologijos sąvokomis. Eksperimentuodami mokiniai tyrinės, stebės, fiksuos ir atskleis gamtos paslaptis. Ne
Silvija Kazakevičienė „Skaičiuok, mąstyk ir galvok“ 1-4 20 [email protected] Būrelis skirtas įvairių gebėjimų turintiems vaikams, atitinkantis kiekvieno vaiko ugdymosi galias ir poreikius, skirtas loginiam ir kritiniam mąstymui ugdyti, kūrybiškam matematikos pažinimui skatinti per praktinę veiklą, naudojant įvairias platformas. Atlikdami matematines užduotis, mokiniai gebės pritaikyti įgytus praktinius įgūdžius, atmintį, pastabumą, gebėjimą analizuoti matematinius uždavinius ir ieškoti racionaliausių sprendimo būdų.  Ne
Jolita Ivanauskienė Tvarios kūrybos ABC pradinukams: „Kuriu iš to ką turiu“ 1-4 20 [email protected] Programa „Kuriu iš to, ką turiu“ siekia ugdyti vaikų kūrybiškumą, lavinti rankų darbo įgūdžius, tokius kaip karpymas, klijavimas ir kitų rankdarbių gamyba, ugdyti atsakomybės jausmą, skatinti domėtis aplinka bei formuoti tvaraus vartojimo įpročius. Per įvairias rankdarbių kūrimo edukacijas, tokias kaip natūralių medžiagų panaudojimas ir tekstilės atliekų perdirbimas, vaikai įgyja žinių apie medžiagų savybes, lavina smulkiąją motoriką ir mokosi kurti originalius, gražius ir praktiškus darbelius iš to, kas paprastai būtų išmesta. Taip
Jolita Ivanauskienė Tvarios kūrybos edukacijos vaikams: „Kuriu iš to ką turiu“ 5-8 20 [email protected] Programa „Kuriu iš to, ką turiu“ siekia ugdyti mokinių kūrybiškumą kaip pagrindinę kompetenciją, kartu lavinant praktinius ir socialinius įgūdžius bei formuojant atsakingą požiūrį į aplinką. Programos esmė – kūrybiškas darbas su įvairiomis medžiagomis. Per veiklas, kuriose naudojamos natūralios bei perdirbamos medžiagos (pvz., tekstilės atliekos, popierius, augalinė žaliava), mokiniai mokosi siūti, megzti, karpyti, klijuoti bei gaminti kitus rankdarbius. Ši programa suteiks vaikams ne tik techninių gebėjimų, bet ir padės jiems geriau pažinti medžiagų savybes, lavinti estetinį suvokimą.varbus programos aspektas – tvarumo ir atsakingo vartojimo idėjų diegimas. Taip
VšĮ kūrybinių technologijų akademija „Kūrybinių technologijų užsiėmimai 1-4 klasės“ 1-4 20 [email protected] Užsiėmimų tikslas - naudojant aktyvaus mokymosi metodus ir skaitmenines priemones, ugdyti vaikų kūrybiškumo ir skaitmenines kompetencijas, siekiant, kad jie savo natūralų smalsumą technologijomis paverstų įrankiu/įgūdžiu/kompetencija, aktualia ateities profesijoms ir problemų sprendimui. Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su šiuolaikinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pan.).  Taip
VšĮ kūrybinių technologijų akademija „Kūrybinių technologijų užsiėmimai 5-8 kl.“ 5-8 20 [email protected] Užsiėmimų tikslas - naudojant aktyvaus mokymosi metodus ir skaitmenines priemones, ugdyti vaikų kūrybiškumo ir skaitmenines kompetencijas, siekiant, kad jie savo natūralų smalsumą technologijomis paverstų įrankiu/įgūdžiu/kompetencija, aktualia ateities profesijoms ir problemų sprendimui. Programą sudaro įvairaus pobūdžio kūrybinės užduotys (piešimas, muzika, judrūs žaidimai) bei darbas su šiuolaikinėmis technologijomis (pagrindinių programavimo konceptų mokymasis, žaidimų kūrimas, projektavimas ir pan.). Taip