Vieta: Mizarų g. 59A, Druskininkai
Projekto tipas: vieša / privati investicija / koncesija
Planuojamos investicijos: nuo 20 mln. Eur
Planuojamos darbo vietos: apie 20–35
Projekto stadija: koncepcijos lygmuo; reikalingas techninis parengimas ir investuotojų pritraukimas
Projekto aprašymas
Druskininkų aerodromo atnaujinimas – strateginis projektas, skirtas sukurti aviaturizmo ir mažosios aviacijos centrą pietų Lietuvoje, suteikiant galimybę turistams ir verslo keliautojams pasiekti Druskininkus oro transportu.
Atnaujinus aerodromą, būtų užtikrinta:
	- B kategorijos (B2) oro uosto techninė parengtis,
 
	- pakilimo–nusileidimo tako atnaujinimas ir pritaikymas lengvųjų orlaivių, sraigtasparnių bei mažųjų čarterių priėmimui,
 
	- naujos angarų ir techninio aptarnavimo zonos,
 
	- aviacijos mokymų ir pramoginių skrydžių veiklos vystymas,
 
	- komercinės infrastruktūros (biurų, kavinių, paslaugų zonų) integracija.
 
Projektu siekiama sukurti regioninį oro turizmo mazgą, kuris papildytų Druskininkų kaip kurorto pasiekiamumą ir konkurencingumą tarptautiniu mastu.
Teritorijos charakteristikos
	- Plotas: ~40 ha (esamas aerodromo teritorijos dydis).
 
	- Infrastruktūra: esamas kilimo–tūpimo takas (pievinis, apie 1000 m), galimybė modernizuoti į asfaltuotą paviršių; privažiavimas per Mizarų g. ir kelią A4 (Druskininkai–Lazdijai).
 
	- Aplinkos kontekstas: netoli „Snow arenos“ ir planuojamos „Bangų jūros“ zonos, todėl aerodromas organiškai įsilieja į aktyvaus poilsio ir turizmo klasterį.
 
	- Plėtros potencialas: galima integracija su bepiločių orlaivių centru, turizmo skrydžių operatoriais, techninės priežiūros bazėmis.
 
Projekto privalumai investuotojui
	- Strateginė vieta: Druskininkai – vienas populiariausių kurortų Baltijos šalyse, patrauklus tiek Lietuvos, tiek užsienio lankytojams; oro prieiga ženkliai didintų turistų srautus.
 
	- Aiškus rinkos nišos poreikis: regione nėra nei vieno pilnai funkcionuojančio mažosios aviacijos oro uosto su turizmo orientacija.
 
	- Logistinė jungtis: aerodromas gali tapti svarbia jungtimi tarp pietinės Lietuvos, Lenkijos ar Vakarų Europos.
 
	- Komercinis potencialas: pajamos iš orlaivių aptarnavimo, saugojimo, techninės priežiūros, nuomos, mokymų, pramoginių skrydžių bei reklamos paslaugų.
 
	- Savivaldybės palaikymas: projektas laikomas prioritetiniu Druskininkų plėtros planuose; galimas bendradarbiavimas infrastruktūros ir dokumentacijos parengimo etapuose.
 
 
Nuoroda: Sklypų ribos