Skyriaus vedėjas
- priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus;
- rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais;
- valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;
- vadovauja su struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimui arba prireikus apdoroja skyriaus veiklai vykdyti aktualią informaciją;
- vadovauja struktūrinio padalinio veiklų vykdymui arba prireikus vykdo struktūrinio padalinio veiklas;
- vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimui arba prireikus rengia su struktūrinio padalinio veikla susijusius dokumentus;
- vadovauja su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia su struktūrinio padalinio veikla susijusią informaciją;
- konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais;
- įstaigos vadovo pavedimu atstovauja savivaldybei santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis;
- rengia savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, pagal kompetenciją Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus;
- kontroliuoja, kad būtų teisingai naudojamos savivaldybės biudžeto lėšos, skirtos savivaldybės savarankiškoms funkcijoms ir valstybinėms (valstybės perduotos savivaldybėms) funkcijoms, bei kiti finansiniai ištekliai pagal patvirtintas sąmatas;
- užtikrina prekybos viešosiose vietose savivaldybės teritorijoje koordinavimą bei organizuoja licencijų verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais išdavimą, bei kontroliuoja, kad būtų teisingai tvarkoma mokesčių ir vietinių rinkliavų apskaita;
- koordinuoja ir užtikrina Druskininkų savivaldybės finansinių ataskaitų rinkinių sudarymą ir pateikimą Viešojo sektoriaus ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS) bei rengia konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinį ir pateikia Viešojo sektoriaus ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS);
- kontroliuoja, kad būtų laiku ir tiksliai sudaromas Savivaldybės, Savivaldybės administracijos biudžeto projektas ir kokybiškai parengiama biudžeto vykdymo ataskaita, organizuoja biudžeto pajamų vykdymo kontrolę ir analizuoja pateiktus duomenis;
- dalyvauja komisijų darbe, darbo grupių veikloje;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Julija Ramanauskienė
[email protected]
+370 313 52 950
Skyriaus veiklos koordinavimas
Pavaduotojas
- prireikus priima su struktūrinio padalinio veikla susijusius sprendimus;
- rengia ir teikia pasiūlymus su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais;
- prireikus valdo struktūrinio padalinio žmogiškuosius išteklius teisės aktų nustatyta tvarka;
- užtikrina struktūrinio padalinio veiklos vykdymui aktualios informacijos apdorojimą;
- užtikrina struktūrinio padalinio veiklų vykdymą;
- užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusių dokumentų rengimą;
- užtikrina su struktūrinio padalinio veikla susijusios informacijos rengimą ir teikimą;
- konsultuoja su struktūrinio padalinio veikla susijusiais klausimais;
- įstaigos vadovo pavedimu atstovauja savivaldybei santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis bei fiziniais asmenimis;
- rengia pagal kompetenciją savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų projektus, Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoja sutarčių įgyvendinimą, teikia išvadas ir ataskaitas, informuoja savivaldybės vadovus apie sutarčių vykdymą;
- tvarko Druskininkų savivaldybės iždo apskaitą, analizuoja ir teikia pasiūlymus dėl kreditų gavimo iš bankų tikslingumo;
- kontroliuoja, kaip rengiami vietinių rinkliavų rinkimo nuostatai bei taisyklės ir informuoja savivaldybės tarybą apie vietinių rinkliavų rinkimą;
- dalyvauja organizuojant licencijavimo tvarkų bei dokumentų, susijusių su prekyba ar paslaugų teikimu viešosiose vietose, rengimą;
- užtikrina žemės ir nekilnojamojo turto, esančių Druskininkų savivaldybės teritorijoje, mokesčių analizės atlikimą bei pasiūlymų dėl tarifų nustatymo teikimą;
- vykdo Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo funkcijas jo komandiruočių, atostogų, laikinojo nedarbingumo metu ir kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Jurgita Balčiūtė
[email protected]
+370 313 40 026
Savivaldybės finansai ir iždo apskaita
Pavaduotojas
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas (įsipareigojant asmens duomenų tvarkymą vykdyti teisėtai - laikantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl
laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB bei kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų tvarkymą):
padeda įgyvendinti Savivaldybės administracijos apskaitos politiką;
laiku įgyvendina Lietuvos Respublikos teisės aktus ir valstybės bei Savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos sprendimus viešojo administravimo srityje;
vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
dalyvauja įgyvendinant Savivaldybės plėtros strateginį planą ir taiko skyriaus veikloje strateginio planavimo principus ir metodus;
užtikrina Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos finansų kontrolės taisyklių laikymąsi, vykdo Savivaldybės administracijos išankstinę finansų kontrolę;
rengia pagal kompetenciją Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų projektus, Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoja sutarčių įgyvendinimą, teikia išvadas ir ataskaitas, informuoja savivaldybės vadovus apie sutarčių vykdymą;
kontroliuoja visų tinkamai įformintų ir apskaitos dokumentais pagrįstų ūkinių įvykių ir ūkinių operacijų įtraukimą į apskaitos registrus, buhalterinių įrašų atitiktį ūkinių įvykių ar ūkinių operacijų turiniui arba prireikus koordinuoja tai, kad būtų:
– teisingai naudojamos Savivaldybės biudžeto lėšos, skirtos savivaldybės savarankiškoms funkcijoms ir valstybinėms (valstybės perduotos Savivaldybėms) funkcijoms, bei kiti finansiniai ištekliai pagal patvirtintas sąmatas;
– laiku ir tiksliai pateikta informacija Savivaldybės administracijos biudžeto projektui;
– laiku ir kokybiškai parengiama Savivaldybės administracijos biudžeto vykdymo
ataskaita;
– laikomasi buhalterinės apskaitos taisyklių ir instrukcijų;
– plačiai taikomas apskaitos kompiuterizavimas, naujų technologijų diegimas bei buhalterinės apskaitos metodikos tobulinimas;
– analizuojamas Savivaldybės administracijos finansinių išteklių panaudojimas ir valdymas bei teikiami pasiūlymai dėl jų panaudojimo gerinimo;
– organizuojamas informacijos rinkimas apie biudžeto lėšų panaudojimą;
– teisingai tvarkoma Savivaldybei nuosavybės teise priklausančio bei valstybės turto, valdomo patikėjimo teise, apskaita, laiku parengiamos suvestinės statistinės ir kitos ataskaitos;
– apskaitoma savivaldybės, Savivaldybės administracijos vardu gauta parama;
– tiksliai tvarkoma Savivaldybės administracijos veiklos rezultatų (lėšų už teikiamas paslaugas pajamų ir išlaidų), nebiudžetinių fondų ir kitų finansinių išteklių buhalterinė apskaita;
– teisingai ir laiku priskaičiuojamas darbo užmokestis, mokesčiai; laiku atsiskaitoma su Valstybine mokesčių inspekcija bei Socialinio draudimo fondo valdyba, Statistikos departamento skyriais;
– laiku ir tiksliai fiksuojamos piniginių lėšų ir turto judėjimo operacijos buhalterinės apskaitos dokumentuose;
– Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka atliekama Savivaldybės, Savivaldybės administracijos finansinių išteklių, turto ir atsiskaitymų kasmetinė inventorizacija;
– nustatytu laiku išieškomos skolos įstaigai ir padengiami įsiskolinimai kreditoriams, laikomasi mokėjimo drausmės;
– laiku ir tiksliai pateikiama informacija savivaldybės tarybai, savivaldybės merui, savivaldybės administracijos direktoriui apie savivaldybės biudžeto lėšų įplaukas ir išlaidas, vietinių rinkliavų rinkimą;
– teisingai tvarkoma valstybinės žemės ir vidaus vandenų fondo vandens telkinių nuomos mokesčių ir vietinių rinkliavų apskaita;
– tinkamai saugomi buhalteriniai ir kiti skyriaus dokumentai, pagal reikalavimus įforminamos bylos ir nustatyta tvarka perduodamos į savivaldybės archyvą;
– nustatytu laiku parengiama Savivaldybės administracijos ketvirtinė, metinė atskaitomybė ir pateikiami kiti reikiami duomenys apie gautus biudžeto asignavimus bei jų panaudojimą;
– teisingai tvarkoma Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir kitų tikslinių lėšų apskaita, rengiant paraiškas Europos Sąjungos struktūrinių fondų, tarptautinių programų, valstybės investicijų programos ir kitų finansinių šaltinių paramai gauti bei projektus, finansuojamus minėtų
fondų ir programų lėšomis;
– teisingai tvarkoma specialiųjų programų apskaita.
įgyvendina naujus metodus, siekdamas racionalesnio lėšų naudojimo;
koordinuoja buhalterinių suvestinių apskaitos registrų parengimą, organizuoja jų tvarkymą;
dalyvauja:
– ateinančių metų Savivaldybės administracijos biudžeto projekto rengime, padeda įvertinti paraiškų ekonominį pagrįstumą, analizuoja parengtą biudžeto projektą;
– biudžeto pajamų vykdymo kontrolės procese ir analizuoja pateiktus duomenis, biudžeto vykdymo rezultatus bei planinių rodiklių pasikeitimus;
– palaikant ryšius su Valstybine mokesčių inspekcija, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba bei kitomis valstybinėmis institucijomis ir įstaigomis.
sudaro Savivaldybės administracijos metinį ir už ketvirtį finansinių ataskaitų rinkinius ir metinį finansinių ataskaitų rinkinį pateikia Viešojo sektoriaus ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS);
rengia konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinį ir pateikia Viešojo sektoriaus ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS);
rengia informaciją gyventojų prašymams, paklausimams, įstaigų, įmonių paraiškoms nagrinėti;
teikia duomenis, informaciją rengiantiesiems sutartis, kitus Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos dokumentus;
pagal pareikalavimą teikia apskaitos dokumentus ir registrus Savivaldybės administracijos direktoriui, Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui, auditoriams, mokesčių administratoriams, valstybės institucijoms;
dalyvauja komisijų darbe, darbo grupių veikloje;
teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui, skyriaus vedėjo pavaduotojui buhalterinės apskaitos tobulinimo ir kitais klausimais ir aktualią informaciją, skelbtiną savivaldybės interneto puslapyje;
vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Erika Kazanavičienė
[email protected]
+370 313 59 114
Projektų administravimas
Vyriausiasis specialistas
- dalyvauja įgyvendinant Druskininkų savivaldybės plėtros strateginį planą;
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Finansų ir apskaitos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- padeda rengti Savivaldybės administracijos ateinančių metų biudžeto projektą, parengiant ir laiku pateikiant reikiamus duomenis asignavimų poreikiui pagrįsti;
- tvarko Savivaldybės administracijos biudžeto lėšų apskaitą, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų finansinę veiklą;
- užtikrina savo vykdomų funkcijų srityje Savivaldybės administracijos biudžeto lėšų teisingą ir efektyvų naudojimą pagal patvirtintas sąmatas;
- tvarko Savivaldybės administracijos biudžeto lėšų kasinių ir faktinių išlaidų apskaitą;
- tvarko Savivaldybės administracijos biudžeto lėšų atsiskaitymų apskaitą;
- tvarko Savivaldybės administracijos valstybės deleguotoms funkcijoms vykdyti skirtų lėšų apskaitą;
- tvarko Savivaldybės administracijos vykdomų specialiųjų programų: Aplinkos apsaugos rėmimo programos, Visuomenės sveikatos rėmimo programos, Smulkaus ir vidutinio verslo plėtros programos ir kitų, pagal patvirtintą biudžetą vykdomoms funkcijoms priskirtų programų apskaitą;
- vykdo tarnybinių komandiruočių apskaitą ir veda atskaitingų asmenų apskaitą;
- tvarko Savivaldybės administracijos reprezentacinių išlaidų apskaitą ir kontroliuoja jų teisingą nurašymą;
- teikia duomenis, reikalingus savivaldybės tarybos sprendimų projektams rengti dėl Savivaldybės administracijos asignavimų racionalaus panaudojimo, papildomų lėšų vykdomoms programoms skyrimo ar perkėlimo;
- rengia savo vykdomų funkcijų srityje finansinės atskaitomybės dokumentus, statistines bei kitas reikiamas ataskaitas, užtikrina jų pateikimą teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais;
- užtikrina, kad laiku būtų padengiami įsiskolinimai kreditoriams, laikomasi mokėjimo drausmės, laiku išieškomos skolos įstaigai;
- padeda rengti išduodamus buhalterinės apskaitos dokumentų nuorašus, kopijas, raštus;
- vykdo savo vykdomų funkcijų srityje Savivaldybės administracijos einamosios finansų kontrolės funkcijas;
- analizuoja biudžeto lėšų panaudojimą, teikia pasiūlymus Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjui, Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotojui buhalterinės apskaitos tobulinimo ir kitais klausimais;
- nuolat teikia Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotojui aktualią informaciją, skelbtiną savivaldybės interneto puslapyje;
- laiku pateikia reikiamus duomenis, reikalingus sudaryti metines finansines ataskaitas bei konsoliduotąsias finansines ataskaitas;
- tinkamai saugo buhalterinius ir kitus Finansų ir apskaitos skyriaus dokumentus, pagal reikalavimus įformina bylas ir nustatyta tvarka perduoda į Savivaldybės archyvą;
- saugo asmens duomenis, gaunamus pagal savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudarytas sutartis iš institucijų bei įstaigų ir joms teikiamus, ne ilgiau negu to reikalauja asmens duomenų tvarkymo tikslai; sunaikina asmens duomenis, kai jie nebereikalingi jų tvarkymo tikslams išskyrus tuos, kurie įstatymų nustatytais atvejais turi būti perduoti valstybės archyvams;
- saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
- dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;
- laiku vykdo savivaldybės tarybos sprendimus, savivaldybės mero potvarkius, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus, savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo ir Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotojo pavedimus ir nurodymus;
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Ilona Aksentienė
[email protected]
+370 313 40 109
Administracijos išlaidų apskaita
Vyriausiasis specialistas
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Finansų ir apskaitos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- padeda įgyvendinti Savivaldybės plėtros strateginį planą finansų valdymo srityje;
- padeda rengti Savivaldybės administracijos biudžeto projektą, parengia ir laiku pateikia reikiamus duomenis asignavimų poreikiui pagrįsti;
- tvarko savivaldybės gyvenamųjų patalpų atnaujinimo, įgyvendinant daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programą, išlaidų ir valstybės paramos lėšų apskaitą;
- tvarko Savivaldybės būsto, socialinio būsto ir gyvenamųjų patalpų bendrabučiuose nuomos mokesčio pajamų surinkimo ir naudojimo apskaitą;
- tvarko Savivaldybės administracijos ilgalaikio materialiojo turto, išskyrus nebaigtą statybą, apskaitą, rengia inventorizacijos dokumentus;
- tvarko Savivaldybės administracijos nematerialiojo turto apskaitą, rengia inventorizacijos dokumentus;
- tvarko Savivaldybės administracijos atsargų apskaitą, rengia inventorizacijos dokumentus;
- tvarko Savivaldybės finansinio turto apskaitą, rengia inventorizacijos dokumentus;
- tvarko Savivaldybės biologinio ir kito turto apskaitą, rengia inventorizacijos dokumentus;
- rengia ilgalaikio materialiojo, nematerialiojo turto, atsargų nurašymo aktus pagal materialiai atsakingų asmenų pateiktus duomenis;
- kontroliuoja ilgalaikio materialiojo, nematerialiojo turto, atsargų teisingą nurašymą;
- tvarko Savivaldybės administracijos nebalansinėse sąskaitose apskaitomo turto, atsargų ar įsipareigojimų apskaitą;
- tvarko Savivaldybės administracijos reprezentacinių išlaidų apskaitą ir kontroliuoja jų teisingą nurašymą;
- tvarko Savivaldybės administracijos nuomojamo turto lėšų apskaitą;
- rengia finansinės atskaitomybės dokumentus bei statistines ir kitas reikiamas ataskaitas, užtikrina atskaitomybės pateikimą teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais;
- dalyvauja rengiant paraiškas Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramai gauti; dalyvauja rengiant projektus, finansuojamus iš programų ar fondų lėšų;
- dalyvauja koordinuojant savivaldybės biudžetinių įstaigų finansinę veiklą, analizuojant savivaldybės turto apskaitą, valdymą bei naudojimą;
- vykdo savo funkcijų srityje Savivaldybės administracijos einamosios finansų kontrolės funkcijas;
- laiku pateikia duomenis, reikalingus metinės finansinės atskaitomybės pateikimui į VSAKIS sistemą bei konsoliduotųjų finansinių ataskaitų sudarymui;
- teikia informaciją Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjui, Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotojui apie Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų pakeitimus savo vykdomų funkcijų srityje;
- savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo, Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotojo nurodymu padeda nagrinėti prašymus, paklausimus, skundus;
- Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavedimu teikia asmens prašomą informaciją apie Finansų ir apskaitos skyriaus veiklą ir kitą asmens pageidaujamą informaciją, kuria disponuoja savivaldybė ir kurią asmuo turi teisę gauti pagal Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybės įstaigų įstatymą;
- tinkamai saugo buhalterinius ir kitus Finansų ir apskaitos skyriaus dokumentus, pagal Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus įformina bylas ir nustatyta tvarka perduoda jas į archyvą;
- informuoja Finansų ir apskaitos skyriaus vedėją, Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotoją apie kontroliuojamų dokumentų, savivaldybės administracijos direktoriaus bei savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavedimų vykdymo terminus siekiant, kad pavedimai ir kitos užduotys būtų įvykdytos laiku;
- nuolat teikia Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjui, Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotojui aktualią informaciją, skelbtiną savivaldybės interneto puslapyje;
- dalyvauja komisijų, darbo grupių veikloje;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;
- laiku vykdo savivaldybės tarybos sprendimus, savivaldybės mero potvarkius, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus, savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo ir Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotojo pavedimus ir nurodymus;
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Irena Stonkuvienė
[email protected]
+370 313 40 110
Turto, nuomos, socialinių būstų pirkimo ir pardavimo pajamų, daugiabučių renovacijos apskaita
Vyriausiasis specialistas
- dalyvauja įgyvendinant Druskininkų savivaldybės plėtros strateginį planą;
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Finansų ir apskaitos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- rengia Savivaldybės administracijos biudžeto projektą, parengia, pagrindžia ir laiku pateikia reikiamus duomenis Savivaldybės administracijos asignavimų poreikiui, atitinkamai bendradarbiaudamas su savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtais programų koordinatoriais;
- tvarko Savivaldybės administracijos personalo darbo užmokesčio apskaitą;
- tvarko Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos personalo darbo užmokesčio apskaitą;
- tvarko savivaldybės tarybos narių, savivaldybės institucijų ir Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, asmens sąskaitas apie priskaičiuotą darbo užmokestį;
- tvarko Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, asmens sąskaitas apie priskaičiuotą darbo užmokestį;
- tvarko mero fondo ir savivaldybės tarybos narių išmokų apskaitą;
- priskaičiuoja darbo užmokesčio kompensacijas savivaldybės tarybos nariams;
- užtikrina savivaldybės tarybos narių išmokų savalaikį išmokėjimą;
- užtikrina savivaldybės seniūnaičių išmokų savalaikį išmokėjimą;
- rengia pažymas apie asmenų, nurodytų šio pareigybės aprašymo 4 punkto 4.6 – 4.11 papunkčiuose, darbo užmokestį ir kitas išmokėtas išmokas;
- tvarko priskirtų tvarkyti tikslinių ar kitų lėšų apskaitą;
- vykdo Savivaldybės administracijos einamosios finansų kontrolės funkcijas;
- koordinuoja Finansų valdymo ir apskaitos sistemos, strateginio planavimo, žmogiškųjų išteklių bei dokumentų valdymo informacinės sistemos savivaldybės biudžeto planavimo modulio tobulinimo bei priežiūros procesus, teikia pasiūlymus sistemos aptarnavimo specialistams, užtikrinant modulio proceso užbaigtumą pagal savivaldybės poreikius;
- laiku pateikia duomenis, reikalingus sudaryti metines finansines ataskaitas bei konsoliduotąsias finansines ataskaitas;
- rengia ir teikia ataskaitas Valstybinei mokesčių inspekcijai, Socialinio draudimo fondo valdybai bei pagal poreikį statistines ir kitas reikiamas ataskaitas;
- rengia savo vykdomų funkcijų srities finansinės atskaitomybės dokumentus, užtikrina jos pateikimą teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais;
- tinkamai saugo buhalterinius ir kitus Finansų ir apskaitos skyriaus dokumentus, pagal reikalavimus įformina bylas ir nustatyta tvarka perduoda į savivaldybės archyvą;
- teikia pasiūlymus Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjui ir Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotojui buhalterinės apskaitos tobulinimo ir kitais klausimais;
- nuolat teikia Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotojui aktualią informaciją, skelbtiną savivaldybės interneto tinklalapyje;
- tvarko asmens duomenis, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatomis;
- saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
- dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;
- laiku vykdo savivaldybės tarybos sprendimus, savivaldybės mero potvarkius, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus, savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo ir Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotojo pavedimus ir nurodymus.
Jolita Kalėdaitė
[email protected]
+370 313 40 109
Darbo užmokestis, Kontrolės ir audito tarnybos apskaita
Vyriausiasis specialistas
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas (įsipareigojant asmens duomenų tvarkymą vykdyti teisėtai - laikantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB bei kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų tvarkymą):
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- rengia pagal kompetenciją Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų projektus, Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoja sutarčių įgyvendinimą, teikia išvadas ir ataskaitas, informuoja Savivaldybės vadovus apie sutarčių vykdymą;
- dalyvauja įgyvendinant Savivaldybės plėtros strateginį planą;
- tvarko atskirai kiekvieno projekto apskaitą, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų finansinę veiklą, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, Sanglaudos fondo, kitų finansinių šaltinių lėšų administravimą;
- rengia projektų mokėjimo prašymus, tvarko atsiskaitymus, kontroliuoja projektų lėšų panaudojimo efektyvumą bei tikslingumą pagal pasirašytas paramos, rangos ir kitas sutartis;
- analizuoja projektų finansinių išteklių panaudojimo efektyvumą ir tobulinimo galimybes, teikia ekonominius paskaičiavimus; rengia projektų finansines, statistines ataskaitas;
- tvarko savivaldybės turto įsigijimo (investicijų) biudžeto lėšų ir kitų tikslinių lėšų apskaitą, įsiskolinimų apskaitą, kasinių ir faktinių išlaidų, nebaigtos statybos apskaitą;
- užtikrina, kad laiku būtų padengiami įsiskolinimai, laikomasi mokėjimo drausmės, laiku išieškomos skolos įstaigai;
- laiku pateikia duomenis, reikalingus sudaryti metines finansines ataskaitas bei konsoliduotąsias finansines ataskaitas; rengia savo vykdomų funkcijų srityje Savivaldybės administracijos finansinę atskaitomybę, užtikrina jos pateikimą Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais;
- vykdo Savivaldybės administracijos einamosios finansų kontrolės funkcijas;
- tinkamai saugo buhalterinius ir kitus skyriaus dokumentus, pagal reikalavimus įformina bylas ir nustatyta tvarka perduoda į savivaldybės archyvą;
- dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Jolita Grigelienė
[email protected]
+370 313 52 190
Miesto tvarkymo ir priežiūros, atliekų ir kurorto rinkliavų, infrastruktūros plėtros apskaita
Vyriausiasis specialistas
- padeda rengti savivaldybės tarybos sprendimų ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus savo vykdomų funkcijų srityje; rengia pagal kompetenciją Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, teikia ataskaitas ir išvadas apie sutarčių vykdymą;
- dalyvauja įgyvendinant Druskininkų savivaldybės plėtros strateginį planą;
- vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Finansų ir apskaitos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- administruoja vietines rinkliavas už leidimo įrengti išorinę reklamą Druskininkų savivaldybės teritorijoje išdavimą, dėl leidimų prekiauti ar teikti paslaugas viešosiose vietose išdavimo, už naudojimąsi Druskininkų kurorto viešąja turizmo ir poilsio infrastruktūra;
- analizuoja gautas paraiškas bei dokumentus gautus leidimų išdavimui dėl išorinės reklamos išdavimo bei leidimų prekiauti ar teikti paslaugas viešosiose vietose išdavimo; rengia leidimų išdavimui savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus; įveda išduotus leidimus į LIS sistemą;
- tvarko vietinių rinkliavų apskaitą ir teikia pasiūlymus dėl vietinių rinkliavų rinkimo; rengia vietinių rinkliavų rinkimo nuostatų bei taisyklių projektus, derina su Lietuvos Respublikos finansų ministerija ir teikia savivaldybės tarybai tvirtinti;
- tvarko ir apskaito mokesčius už valstybinės žemės ir valstybinio vidaus vandenų fondo vandens telkinių nuomą, teikia mokesčio mokėtojams mokesčio deklaracijas; analizuoja mokesčių surinkimo rezultatus;
- administruoja kitas vietines rinkliavas bei kitas lėšas (valstybinės žemės ir valstybinio vidaus vandenų fondo vandens telkinių nuomos, žemės, nekilnojamo turto, turto nuomos, pajamų už teikiamas paslaugas), analizuoja šių lėšų surinkimo rezultatus, tvarko ir apskaito susidariusias skolas bei nepriemokas ir vykdo skolų išieškojimą;
- rengia ir teikia informaciją, reikalingą gyventojų prašymams, paklausimams, vietinių rinkliavų, mokesčių klausimais, nagrinėja bei teikia informaciją vadovams;
- padeda rengti Savivaldybės administracijos biudžeto projektą, teikia pasiūlymus dėl papildomų savivaldybės biudžeto lėšų bei išteklių naudojimo, jų paskirstymo ir valdymo;
- laiku pateikia duomenis, reikalingus metinėms finansinėms ataskaitoms bei konsoliduotosioms finansinėms ataskaitoms sudaryti bei aktualią informaciją, skelbtiną savivaldybės interneto puslapyje;
- vykdo išankstinę savivaldybės finansų kontrolę, sprendžia dėl išankstinei kontrolei pateikto dokumento patvirtinimo ar atmetimo; vykdo savo kompetencijos srityje Savivaldybės administracijos einamosios finansų kontrolės funkcijas;
- tinkamai saugo Finansų ir apskaitos skyriaus dokumentus, pagal reikalavimus įformina bylas ir nustatyta tvarka perduoda į savivaldybės archyvą;
- tvarko asmens duomenis, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatomis;
- saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;
- dalyvauja komisijų, darbo grupių veikloje;
- tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;
- laiku vykdo savivaldybės tarybos sprendimus, savivaldybės mero potvarkius, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus, atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo, Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjo pavaduotojo nurodymus ir nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti įstaigos strateginiai tikslai;
- vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Aušra Karaškevičienė
[email protected]
+370 313 52 190
Žemės, jos nuomos, nekilnojamojo turto, verslo liudijimo mokesčiai, prekybos ir reklamos leidimų išdavimas, valstybės ir kitų rinkliavų apskaita
Vyriausiasis specialistas
- vykdo savivaldybės tarybos veiklos reglamento, savivaldybės administracijos nuostatų, savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių bei Skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
- padeda formuoti ir įgyvendinti Savivaldybės finansų valdymo politiką bei Savivaldybės plėtros strateginį planą finansų valdymo srityje;
- rengia pagal kompetenciją Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų projektus, Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoja sutarčių įgyvendinimą, teikia išvadas ir ataskaitas, informuoja Savivaldybės vadovus apie sutarčių vykdymą;
- vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymais, pagal Skyriaus kompetenciją teikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai (toliau – ministerija) biudžeto pajamų prognozuojamus duomenis, lėšų poreikį valstybės deleguotoms funkcijoms vykdyti;
- rengia biudžeto lėšų poreikio projektą; renka biudžetinių įstaigų paraiškas ir įvertina jų ekonominį pagrįstumą; rengia ateinančių metų biudžeto projektą;
- atlieka biudžeto pajamų planavimo parengiamąjį darbą;
- tikrina, kaip Savivaldybės biudžetinės įstaigos sudaro suvestinių sąmatų projektus, kurių pagrindu paskirstomos biudžeto lėšos, konsultuoja įstaigų darbuotojus suvestinių sąmatų projektų sudarymo klausimais;
- sudaro pajamų ir išlaidų sąmatų ketvirtinį paskirstymą ir teikia jį tvirtinti;
- praneša įstaigoms, finansuojamoms iš savivaldybės biudžeto, apie patvirtintus asignavimus (patvirtinus biudžetą);
- patvirtinus Savivaldybės biudžetą, užpildo ministerijos patvirtintas formas ir jas pateikia ministerijai;
- vykdo Savivaldybės administracijos einamosios finansų kontrolės funkcijas;
- tinkamai saugo buhalterinius ir kitus Skyriaus dokumentus, pagal reikalavimus įformina bylas ir nustatyta tvarka perduoda į savivaldybės archyvą;
- teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui, Skyriaus vedėjo pavaduotojui buhalterinės apskaitos tobulinimo ir kitais klausimais ir aktualią informaciją, skelbtiną savivaldybės interneto puslapyje;
- dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;
vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Laima Bendorienė
[email protected]
+370 313 40 123
Savivaldybės biudžeto planavimas, tvirtinimas ir keitimas
Vyriausiasis specialistas
- apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusios informacijos apdorojimą;
- rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl finansų valdymo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl finansų valdymo rengimą;
- rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su finansų valdymu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;
- konsultuoja priskirtos srities klausimais;
- rengia ir teikia pasiūlymus su finansų valdymu susijusiais klausimais;
- registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis arba prireikus koordinuoja ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenų registravimą apskaitos registruose;
- vykdo mokėjimo procedūras arba, prireikus koordinuoja mokėjimo procedūrų vykdymą;
- apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą;
- rengia pagal kompetenciją savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų projektus, Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoja sutarčių įgyvendinimą, teikia išvadas ir ataskaitas, informuoja savivaldybės vadovus apie sutarčių vykdymą;
- užtikrina, kad būtų tinkamai parengtas Druskininkų savivaldybės biudžeto projektas bei sudarytas pajamų ir išlaidų sąmatų ketvirtinis paskirstymas ir laiku pateiktas tvirtinti taip pat užtikrina tinkamą savivaldybės finansinių išteklių paskirstymą ir valdymą; padeda koordinuoti savivaldybės biudžetinių įstaigų finansinę veiklą ir jų finansavimą;
- remiantis biudžeto vykdymo analize, užtikrina teisingus biudžeto pajamų ir išlaidų planų pakeitimus bei vykdo jų apskaitą; dalyvauja rengiant ir įgyvendinant savivaldybės plėtros strateginį planą finansų srityje, atlieka finansavimo analizę;
- atlieka einamąją finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja einamosios finansų kontrolės atlikimą;
- atlieka išankstinę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja išankstinės finansų kontrolės atlikimą;
- atlieka paskesnę finansų kontrolę arba prireikus koordinuoja paskesnės finansų kontrolės atlikimą;
- išduoda licencijas verstis mažmenine prekyba alkoholiniai gėrimais ir tabako gaminiais, laiku įgyvendina Lietuvos Respublikos teisės aktus viešojo administravimo srityje;
- nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą;
- vykdo skyriaus vedėjo pavaduotojo funkcijas jo atostogų, tarnybinių komandiruočių, laikinojo nedarbingumo metu ir kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų; vykdo skyriaus vedėjo funkcijas, kai skyriaus vedėjas ir vedėjo pavaduotojas abu vienu metu dėl atostogų, tarnybinių komandiruočių, laikinojo nedarbingumo ir kitų nebuvimo darbe atvejų negali vykdyti funkcijų;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Liudmila Šalnienė
[email protected]
+370 313 40 026
Alkoholio ir tabako licencijos, įstaigų finansavimas, biudžetas, pajamų vykdymas
Vyriausiasis specialistas
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas (įsipareigojant asmens duomenų tvarkymą vykdyti teisėtai - laikantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB bei kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų tvarkymą):
vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;
dalyvauja įgyvendinant Druskininkų savivaldybės plėtros strateginį planą;
padeda rengti Savivaldybės administracijos biudžeto projektą, parengia ir laiku pateikia reikiamus duomenis asignavimų poreikiui pagrįsti;
rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų dokumentų projektus, Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, kontroliuoja sutarčių įgyvendinimą, teikia išvadas ir ataskaitas, informuoja savivaldybės vadovus apie sutarčių vykdymą;
tvarko:
Ūkio infrastruktūros plėtros bei priežiūros programos (miesto tvarkymo) lėšų apskaitą;
Aplinkos apsaugos programos lėšų apskaitą;
Urbanistinės plėtros programos lėšų apskaitą;
atskirų programų bei projektų, finansuojamų iš valstybės bei Savivaldybės biudžetų lėšų, Europos Sąjungos struktūrinių fondų, Sanglaudos fondo, kitų finansinių šaltinių, (tame tarpe gyvenamosios aplinkos pritaikymo neįgaliesiems; palūkanų dengimo už lengvatinius kreditus; kelių priežiūros ir plėtros programos, melioracijos, kraujasiurbių mašalų išplitimo reguliavimo programos ir kt.) apskaitą;
Infrastruktūros plėtros įmokų apskaitą;
Savivaldybės administracijos išrašomų sąskaitų už atstatomus komunalinius patarnavimus apskaitą;
transporto lengvatų užtikrinimo moksleiviams, asmenims su liga ir negalia bei senatvės pensininkams lėšų apskaitą;
Vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą apskaitą;
Vietinės rinkliavos už naudojimąsi viešąja kurorto infrastruktūra apskaitą;
užtikrina, kad laiku būtų padengiami įsiskolinimai, laikomasi mokėjimo drausmės, laiku išieškomos skolos įstaigai;
laiku pateikia duomenis, reikalingus sudaryti metines finansines ataskaitas bei konsoliduotąsias finansines ataskaitas; rengia savo vykdomų funkcijų srityje Savivaldybės administracijos finansinę atskaitomybę, užtikrina jos pateikimą Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais;
vykdo Savivaldybės administracijos einamosios finansų kontrolės funkcijas;
tinkamai saugo buhalterinius ir kitus Finansų ir apskaitos skyriaus dokumentus, pagal reikalavimus įformina bylas ir nustatyta tvarka perduoda į savivaldybės archyvą;
teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui, skyriaus vedėjo pavaduotojui buhalterinės apskaitos tobulinimo ir kitais klausimais ir aktualią informaciją, skelbtiną savivaldybės interneto puslapyje;
dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;
vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.
Aurelija Vitkauskaitė
[email protected]
+370 313 40 109
Miesto tvarkymo ir priežiūros, atliekų ir kurorto rinkliavų, infrastruktūros plėtros apskaita